Žlté karty budovania značky čLOVEčina
Spoznajte seba a svoju značku vďaka 95 špeciálne zostaveným otázkam od autora bestsellera Žltá kniha budovania značky, Michala Pastiera. Aktuálny marketingový bestseller vám teraz prinášame aj v podobe hry, ktorá do tajov brandingu zasvätí celú firmu, lídra aj tím.
Ide o nakopávací set pre všetkých, ktorí rozmýšľajú o vybudovaní novej značky, transformovaní existujúcej firmy, produktu alebo samého seba v dobe chaosu a nepozornosti.
Urobte si interný workshop s kolegami, alebo sa pohádajte sami so sebou. :)
Stojí to za to, lebo sa nielen naučíte, ako zarobiť viac, ale si aj upracete v hlave a ušetríte mnoho času, energie a finančných rezerv tým, že sa vyhnete drahým a zbytočným chybám a naučíte sa sústrediť na to podstatné.
Potiahnite si kartičku, odpovedzte si na otázky a či už sami, alebo s tímom nadviažte vzťah so svojím podnikaním, víziou aj krokmi, ktoré vám ju pomôžu zrealizovať.
O autorovi:
Michal Pastier je podnikateľ, investor a marketér s vyše 15-ročnou praxou, počas ktorej pracoval na viac ako 250 projektoch nových značiek a pomohol pomenovať viac ako 170 z nich.
S vyše 200 kreatívnymi oceneniami patrí medzi najoceňovanejších reklamných tvorcov v regióne.
Tiež bol zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Google a Financial Times, dostal sa na obálku Forbesu aj do rebríčka Forbes 30 pod 30.
Cieľom jeho tímov je pomáhať slovenským firmám byť svetovými a nezdržiavať sa úvodnými chybami pri budovaní značiek spoločností, produktov a služieb.
Kategórie otázok:
1.) Zrkadlo zakladateľa
2.) Zrkadlo značky
3.) Hodnoty, vízia, misia
4.) Poslanie
5.) Kmeň značky
6.) Ulica značky
7.) -OSŤ značky
8.) Miniaudit značky
9.) Komunikácia
10.) Zmeny v značke
čLOVEčina Žlté karty je skvelým nástrojom ako know-how Žltej knihy priniesť okamžite a efektívne medzi všetkých členov firmy.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.